PAB afd. 7 - Voldgården
Afdelingsmødet 2019 bliver afholdt Torsdag d. 15 august kl. 18.30 
På pladsen ved afdelingskontoret, Torpedammen 66A ved gavlen, der vil være opstillet et telt med borde og stole.
Der vil som sædvanlig være et par sandwiches og lidt koldt at drikke efter afdelingsmødet med mulighed for at hyggesnakke med andre beboere efter afdelingsmødet.
Dagsorden mm. sker ved brev som runddeles i beboernes postkasser, senest 4 uger før afdelingsmødet afholdelse
Har du et forslag, du gerne vil have sendt til afstemning på afdelingsmødet kan forslagsskemaet hentes her
Forslag skal afleveres i postkassen på afdelingskontoret, Torpedammen 66 A eller kan sendes på mail: pabafd7@voldgaarden.dk inden den 1. august 2019 kl. 12.00.
 
Indkaldelse med dagsorden  som er runddelt til beboernes postkasser tirsdag-onsdag d. 9-10/7 med dagsorden kan hentes her
 
Materiale til afdelingsmøde 15/8-2019 kan hentes her (se nedenfor)
3.    Afdeling 7’s langtidsbudget og detailleret regnskab kan udleveres på afdelingskontoret fra primo uge 34, efter aftale
       med afdelingsbestyrelsen, eller på afdelingsmødet.
4.    Indkomne forslag.
                     1. Ændring af forretningsorden for afdelingsmøde i PAB 7.
                         Ændret forretningsorden vedlagt
                     2. Ændring af vedligeholdsreglement 
                         Ændret vedligsholdelsesreglement vedlagt
                     3. Ændring af husorden 
                         Ændret husorden vedlagt
OBS
Til beboernes information er punkt 1, 2, 4 og 5 udsendt senest onsdag 07. august 2019.
Punkt 3 ligger som angivet til afhentning på afdelingskontoret efter aftale.
 
Er du administrator så Login